۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۶۱۸۲۲۲
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در گفت وگو با رسا:

مسؤولان با زبان اقتدار با غرب سخن بگویند | مقابل دشمن خودباخته نباشید

مسؤولان با زبان اقتدار با غرب سخن بگویند | مقابل دشمن خودباخته نباشید
نماینده خبرگان با بیان اینکه همه مسؤولان باید با یکدیگر یکصدا بوده و با غربی ها با زبان عزت و اقتدار سخن بگویند، گفت: عملکرد برخی مسؤولان مخالف عزت و اقتدار کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: همه دولت ها در طول انقلاب اسلامی، خدمات بسیاری به مردم شریف ایران ارائه دادند و ما در این زمینه تردیدی نداریم.

وی عملکرد دولت های مختلف را در طول تاریخ انقلاب اسلامی مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: هر کدام از دولت هایی که روی کار آمده اند در زمینه های مختلفی همچون عرصه های علمی، دفاعی، عمران و آبادی تلاش های بسیاری داشته اند، بنابراین در طول تاریخ چهل ساله انقلاب دولتی را سراغ نداریم که در خدمت مردم نبوده و هیچ نوع خدماتی به آنها ارائه نکرده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به پاره ای از نارسایی ها و نواقص در عملکرد برخی دولت ها در طول تاریخ انقلاب عنوان کرد: متأسفانه وجود پاره ای از نواقص و نارسایی ها در برخی دولت ها سبب شد تا کشور آنگونه که شایسته است پیشرفت نداشته باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم اشاره و بیان کرد: دولت کنونی وقت، سرمایه و زندگی مردم کشور را متوقف و مشروط بر برجام جلوه داد و متأسفانه هیأت دولت در این زمینه به شدت دارای تناقض آرا هستند؛ دولتمردان از یک سو برجام را «فتح الفتوح» می خواندند و از سوی دیگر می گویند اگر آمریکا و اروپا به تعهدات خودشان عمل نکنند، تقریباً هیچ چیزی عاید کشور نخواهد شد؛ پس آن «فتح الفتوح» چه شد؟

عملکرد برخی مسؤولان مخالف عزت و اقتدار کشور است

وی با بیان اینکه عملکرد برخی مسؤولان مخالف عزت و اقتدار کشور است، تأکید کرد: به عنوان مثال، هم اکنون فرانسه نقش میانجی گری میان ایران و آمریکا را برعهده دارد، اما مشاهده می کنیم که رییس جمهور فرانسه، آقای ظریف را به کشور خود می خواند، در حالی که جانب عزت و اقتدار اقتضا می کند که وزیر خارجه فرانسه برای رایزنی به ایران سفر می کرد؛ بدون شک غربی ها با این عملکرد خود به دنبال تحقیر نظام جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به اینکه مسؤولان اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را با عملکرد مقتدرانه خود حفظ کنند، گفت: متأسفانه عملکرد برخی مسؤولان بیانگر آن است که گویا ایران متقاضی و خواستار گفت وگو و مذاکره با آمریکا است؛ با دقت در لحن و ادبیات غربی ها در می یابیم که آنها درصدد امر و نهی و تحقیر کردن نظام جمهوری اسلامی هستند و مسؤولان باید به این قضیه توجه داشته باشند.

غرب زدگی برخی مسؤولان در شأن ملت سرافراز ایران نیست

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه خودباختگی برخی مسؤولان در برابر غرب در شأن و منزلت رهبر مقتدر انقلاب و ملت سرافراز ایران نیست، بیان کرد: امروز باید همه شئون اداره کشور با مواضع مقتدرانه رهبری همخوانی داشته باشد؛ اگر وزیر خارجه مملکتمان به دستیاری برای فرانسه تبدیل شود، دیگر برای نظام اسلامی عظمت و اقتداری باقی نمی ماند.

وی با بیان اینکه امروز همه مسؤولان باید با یکدیگر یکصدا بوده و با غربی ها با زبان عزت و اقتدار سخن بگویند، ابراز داشت: دولتمردان نباید به دشمنان اجازه دهند که نظام جمهوری اسلامی را بیش از این تحقیر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: روزی یک خبرنگار در حضور آقای ریگان رییس جمهور خشن آمریکا از وی درباره انقلاب اسلامی سؤال کرد، ریگان گفت «خمینی، آمریکا را تحقیر کرده است»؛ همین خبرنگار در ایران خدمت امام خمینی(ره) رسید و از ایشان خواست تا به اظهارات ریگان پاسخ بدهند، ایشان فرمودند «این تازه اولش است»، بنابراین اگر ما دشمن را تحقیر نکنیم، دشمن ما را تحقیر خواهد کرد.

وی تأکید کرد: اگر ما دشمن را تحقیر نکرده و بر پیکر او ضربه وارد نکنیم، بدون شک مورد هجمه و حملات آن قرار خواهیم گرفت و تحقیر خواهیم شد./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات